Felhasználási feltételek

Felhasználási feltételek

1.) Bevezetés

1.1.) Mi e-shop üzletünket BrainMarket (brainmarket.hu) első osztályú termékkel működteti a Votamax s.r.o vállalat, székhellyel Hladnovská 83/93, Muglinov, 712 00 Ostrava, IČO: 03488578, bejegyzet cégjegyzékben vezetve a Kerületi Bíróság Ostravaban sp. zn. Sz. (szám) 60256 alatt. Továbbá, a Votamax s.r.o. egyszerűen kifejezzük, mint rólunk - tehát többes számú első személyben fogunk beszélni - "mi".

1.2.) Ha bármit, tényleg bármit, rendel a mi web oldalunkon brainmarket.hu (lerövidítsük „mi webünk”), állapodjunk meg most és itt, hogy ezáltál létre jön közöttünk a jogviszony és ezekkel az e-shop feltételekkel fog működni. Az egyszerűség kedvéért csak az (ÜF - Üzleti feltételek) " ÜF e-shop" vagy "ezen e-shop" rövidítést fogjuk használni.

1.3.) Nyíltan fogunk beszelni és nem fogunk elbújni valamijen fogalmak mögött. Nekünk ezekben az ÜF e-shopban csak „Ön” leszel, szóval többes számú második személyben fogunk rólad beszélni. Önök azokok, akik nálunk valamit megvásárolnak, akár fogyasztó vagy vállalkozó legyen. A fogyasztók számára néha más feltételek vannak. Ezeket elmondjuk a következő szövegben ÜF e-shopban.

1.4) Valószínűleg megértette, hogy az idézőjelben szereplő kifejezés rövidítés és jól definiált jelentése van.

1.5) Ezek a ÜF e-shop a cseh törvények szabályozzák, különösen tekintve a 89/2012. sz. törvényre, Polgári Törvénykönyv, érvényes kimondja. Mivel ezt a torvényt itt-ott fogjuk használni lerövidítjük „Ptk”. A szerződéses kapcsolatunk csak cseh nyelven jön létre

1.6) Néha a kereskedés egyáltalán nem könnyű, és sok aggodalommal jár. Ha meghatározzák a határokat és szabályokat, mindenki tudja, mit tud, mit nem és mi vár rá a szabályok megsértése esetén. Gyerünk neki.

2.) Mit kötünk 

2.1) Mindegyik termék, amit nálunk fog vásárolni, előszöris beleteszi egy virtuális vásárló kosárba. Abban a pillanatban, hogy a vásárló kosarában van minden, amire szükségé van, megállapodunk a szállítás és a fizetés módjáról. Ezután azonosítod magad, esetleg saját cégedet, elküldi a megrendelést. Kötelező és nem vonható vissza. A regisztrált felhasználok átugorják azonosítási lépést. A regisztrációról lejjebb fogunk beszélni.

2.2) Weboldalunkon szereplő termékeink felsorolása, beleértve azok árát is, csak tájékoztató jellegűek és ez nem a mi ajánlatunk a szerződéskötésre a Ptk. 1732. §-ának (OZ- asi obchodní zákon - kereskedelmi törvény) rendelkezései értelmében. Ha megteszi a 2.1. pontban említett lépéseket. ÜF e-shop és elküldi a megrendelést, ajánlatot tesz egy adásvételi szerződés megkötésére.

2.3) Azelőtt, hogy rákattint a „megrendelés elküldése” gombra, szabadon ellenőrizheti és megváltoztathatja a megrendelés tárgyát és egyéb adatokat.

2.4) Mi az ön ajánlatát megnézőjük és ha mindent rendben találunk, ha a termék raktáron lesz stb., nyomban e-mailt küldünk Önnek, amelyben elfogadjuk ajánlatát. Az adásvételi szerződés mi és Ön közt világon is van. Ha azonban valami nem működik jól, vagy valami nem úgy tűnik számunkra, akkor megerősítjük az ajánlat elfogadását és felkérjük, hogy töltse ki az adatokat vagy egyéb információkat, különben nem fogadjuk el az ajánlatát.

2.5) Úgy veszük, hogy a megrendelés elküldésével elfogadja a kommunikációs
eszköziinket távolról az adásvételi szerződés megkötésekor. Ami persze természetes, de muszáj ezt itt nekünk leírni. Igaz, hogy már elvolt volt mondva, de a biztoság kedvéért tovább féltetésük, hogy ezek az ÜF e-shop a megkötött adásvételi szerződés részét képezik.

3.) A MI SZIMPÁTUMAINK VAGY REGISZTRÁCI

3.1) Ha gyakrabban szeretne nálunk vásárolni, javasoljuk, hogy regisztrálja magát üzletünkben. A regisztrációhoz a weboldalunkon talál egy egyszerű űrlapot. Töltsön ki, agyon meg magáról egy pár adatott, és így megspórolja az idejét a következő megrendeléseknél. Továbbá ezzel szerez számos más előnyt is. A regisztrációval saját fiókot szerez (rövidítve „Saját fiók”).

3.2) A hozzáférésé a Saját fiókhoz bevan biztosítva bejelentkezési adattokkal: az Ön e-mail címmel és jelszóval, amelyet választott. Az Ön jelszavakhoz nincs hozzáférésünk és csak Ön ismeri.  Ha a jelszavát elfelejti, akkor az Ön kérésére küld önnek a mi automatánk egy e-mailt az új jelszó beállításához szükséges információkkal. A felhasználó nevét és jelszavát bármikor megváltozhassa Saját fiókjában.

3.3) Annak megakadályozása érdekében, hogy visszaéljenek a Saját fiók használatával, a törvényi kötelezettségeink megsértése nélkül, nem engedélyezheti harmadik felek számára a Saját fiók használatát.

3.4) Egyezünk meg abban, hogy az összes információt helyesen és valósághűen adja meg a Saját fiókban. Az adatok frissítése Önön van a Saját fiókban.

3.5) Ha megsérti velünk szemben fennálló bármely kötelezettségét, akkor ideiglenesen letilthatjuk hozzáférését a Saját fiók, vagy azonnal törölhetjük. Egyezünk meg, hogy ha nem használja aktívan a Saját fiókot min. 12 hónapig, így mi is megszűnhetjük fiókját.

3.6.) Meg kell védenie e-mailjét és jelszavát a visszaélések ellen. Ha valakinek elárulja bejelentkezési e-mail címét vagy jelszavát, Ön felel érte. Ha a Saját fiók harmadik fél használja akkor Ön viseli és az Ön felelősége, úgy, mint ha Ön használja Saját fiókot.

3.7.) Amint megállapítja, hogy bejelentkezési e-mail címét és jelszavát ellophatták, vagy fiókjával visszaélhetnek, köteles haladéktalanul kapcsolatba lépni velünk és kérni a hozzáférés blokkolását.

4.) Mennyit és hogyan fizet

4.1.) A weboldalunk az egyes feltüntetett árak a szerződéses ajánlat részét képezik és nem ajánlott árak. Az ár kötelezővé válik amikor mi elfogadjuk az Ön ajánlatát a 2.3 pont ezek ÜF e-shop. Az így megkötőtök ár már szerződéses és végleges. Elvileg érvényes, hogy az árak felesznek tüntetve a weboldalunkon, de talán megérti, hogy nekünk is védenünk kell magunkat, ha valami elromlana.

4.2) A weboldalunkon az árak áfával és áfa nélkül fel vannak tüntetve, hogy legyen elképzelésük menyi megy nekünk és menyi az államunknak. Ha nincs az árnál máskép feltüntetve, mindig az ár áfával és esetleges illetékeket tartalmazzák.

4.3) Az áru árához mindig hozzá számolódig a választott szállítás és fizetési mód díja. Megfelelő pénzügyi mennyiségbe árut rendel, további felesleges díjak nélkül lehet Önnek a szállítás.
A feltüntetett ára a szállításnak és fizetési módnak meglesz újra erősítve, ha elfogadjuk az ajánlatot mi oldalunkról. Vegyék ezt úgy, hogy az árinformációk a szállításról és fizetési módról, csak Szlovákia és Csehország területen belül érvényesek. Más országokba az árakat előzetes egyeztetés alapján egyedileg állapítjuk meg.

4.4.) Eldöntheti, hogy mijén szállítás módot válasz a következő lehetőségek közül:

  • A következő lehetőségek közül döntheti el, hogy milyen szállítási módot választ:
  • Szállítás a GEIS által kínált szolgáltatásokon keresztül;
  • Szállítás a DPD által kínált szolgáltatásokon keresztül;
  • Szállítás a ZÁSILKOVNA szolgáltatásain keresztül (csak 5 kg-ig terjedő csomagok);
  • Személyes átvétel az kiadó pontunk címén: Hladnovská 83/116;

A Cseh Köztársaságra és Szlovákiára vonatkozó egyedi fuvarozók árainak lebontását a MINDEN A VÁSÁRLÁSRÓL oldalon találja.

4.5)  A termékeket mindenféleképpen csak megbeszélt ár kifizetésé utána szálijuk, csak ritka estekben, máskép állapotunk meg.  Megállapodunk, hogy rendelkezés  § 2119, 1 bekezdés Ptk. nem fogjuk követni. A következő lehetőségek közül választhatja ki a fizetési módot:

  • Készpénz nélküli fizetés - banki átutalás, elküldése előtt;
  • Készpénzes fizetés – utánvéttel esetén
  • Készpénz nélküli fizetés - online kártyás fizetési átjárón keresztül a Global Payments s.r.o, szállítás élőt
  • Készpénz nélküli fizetés - online banki átutalás kiválasztott bankoktól az áruk elküldése előtt;
  • Készpénz nélküli fizetés - Apple Pay és Google Pay e-pénztárcán keresztül;
  • készpénzben - személyes átvételkor.

4.6) Amikor készpénzzel fizet, az árunak az árra átvételét követően kell megfizetni. Ha készpénz nélkül fizet, az ár az adásvételi szerződés megkötésétől számított hét 10 napon belül fizetendő. Ha addig nem fizet, akkor megrendelését lemondjuk, pontosabban elállunk az adásvételi szerződéstől.

4.7.) Állapodjunk meg, hogy a készpénz nélküli fizetéskor megadja az általunk rendelt változó szimbólumot. Továbbá érvényes, hogy abban a pillanatban van kifizetve, amikor jóváírják számlánkon.

4.8) Ami a számlát illeti, természetesen minden szükséges adattal rendelkezik, és elküldjük az Ön e-mail címére, hogy az erdőket ne vágják feleslegesen miattunk.

4.9) Ha elküldjük Önnek az árut, és Ön bármilyen okból nem veszi át, akkor az ön kárára történik. Az árat az ismételt szállításért vagy más választott módon történő szállításért, felszámoljuk és Ön köteles azt megfizetni.

4.10.) Itt feltüntetünk egy újabb kötelező információt, most a tör. szóló számú 112/2016. Sb(?) az bevétel nyilvántartásba, módosítva: Az értékesítés nyilvántartásáról szóló törvény szerint az eladó köteles nyugtát adni a vevőnek. Ugyanakkor köteles a beérkezett bevételeket online módon nyilvántartani az adóhatóságnál; műszaki meghibásodás esetén legkésőbb 48 órán belül.

4.11) Szeretünk benneteket, és e-shopunkba lehetőség van különféle kedvezménykuponok felhasználására. Fontos azonban elmondani, hogy a kuponok nem használhatók fel olyan termékekre, amelyek akcióban vagy kiárusításban vannak, vagy egyszerűen nem szerepelnek azokban a termékekben, amelyekre a kedvezmény nem alkalmazható.

5.) Mikor kerül Önhöz, mikor lesz az Öné

5.1.) Ritkán megtörténhet, hogy nem fogjuk bírni, és tovább fog tartani. De lényegébe érvényes, hogy tőlünk a termék ki van szállítva az ön számára két napon belül, a fizetés beérkezése után.

5.2.) Amint átadjuk vagy elküldjük az árut, Ptk. értelmében teljesítettük a szállításunkat. Ez azt jelenti, hogy akár az első fuvarozó átvételével, akár átadásával az áru károsodásának kockázata Önre hárul.

5.3.) Miután megkapta az árut, tőlünk vagy a szállítótól, alaposan ellenőrizze sértetlen csomagolást. Ha felfedez a csomagoláson bármilyen sérülést vagy megsértve, azonnal jelezze a szállítónak. Ha a csomagolás olyan módon lesz megsértve, hogy azt gondolhatná, hogy valaki bele akar törni, vagy az áru is meglehet sértve, ilyen esetben nem köteles átvenni, vegye fel velünk a kapcsolatot további eljáráshoz a következő telefonszámon: +420 739 284 433. A szükségtelen kellemetlenségek elkerülése érdekében az árut az átvétel után a lehető leghamarabb ellenőrizze.

5.4.) A biztonság kedvért most tárgyaljuk tulajdonjog fenntartásáról, ami szerint érvényes lesz, az áru tulajdonosa akkor lesz, ha a megállapodás szerinti árának kifizetése után.

6.) Felelősség mindenfélét

6.1) Mi vagyunk a félősök annak biztosításáért, hogy az áruk a szokásos tulajdonságokkal és a megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban hibátlanok legyenek. Felhívjuk figyelmét, hogy nem vagyunk felelősek mások, például a fuvarozók vagy az internetszolgáltatók által elkövetett hibákért. Ez igazságos.

6.2) A 6.1 pontnak ÜF e-shop nemi mindig érvényesek. Ezek a következő esetek:

  • Nem vágyuk felelősök a hibáért, amijéért megvolt egyezve az alacsonyabb ár;
  • Nem vagyunk felelősök az termék szokásos használata által okozott kopásért;
  • A használt terméknél nem vagyunk felelősök azokért a hibákért, amelyek megfelelnek annak használatának és által okozott kopásért mértékének, akkor rendelkezett, amikor Önnek átadták az átvételnél.

6.3.) Ha úgy érzi, hogy nem tartottuk be azt, amiben megállapodtunk, például, hogy az áruk nem rendelkeznek olyan tulajdonságokkal, amelyekkel rendelkezniük kellene, ne féljen válaszolni. Szembesülünk vele. Köteles késedelem nélkül közölni velünk az áru hibájáról szóló információkat (panaszt benyújtani), amikor lehetősége volt megismerkedni az áruval és kideríteni a hibát, de legkésőbb hat hónapon belül szállítás időpontjától.

6.4.) Számos lehetőségük van panaszt benyújtani:

  • E-mailben erre a címre: objednavky@brainmarket.cz;
  • Postai úton székhelyünk címére: Cihelní 1733/2, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz;
  • Vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a boltban Hladnovská 83/93, 712 00 Ostrava, személyesen

6.5.) A reklamáció gyors elintézéséhez kérjük, adja meg a következő adatokat:

  • Azonosító adatait: megrendelés száma, név, vezetéknév, e-mail, telefonszám, ill. cégnév, ha a vállalattól vásárolt;
  • Írja le nekünk, hogy mi a panasza; Csatolja a reklamációhoz azokat a dokumentumokat is, amelyek a reklamációhoz kapcsolódnak, és ha szükséges fotókat is;
  • Mondja el, mit kér tőlünk.

6.6.)  Annak biztosítása érdekében, hogy a reklamációjával foglalkozzunk, a panasz kézhezvételét ugyanolyan formában megerősítjük, mint amit tőled kaptunk. A visszaigazolásban elmondjuk, mikor érkezett reklamációja, mi annak tartalma és mire van szüksége. Felhívjuk figyelmét, hogy reklamáció kezelése során kérhetünk néhány kiegészítést vagy pontosítást. De akkor érvényes, hogy az az idő, amelyig kitölti a reklamációt, vagy megadja azt, nem számít bele a panasz kezelésének idejében.

6.7.) Harminc napon belül elbíráljuk reklamációját. Gondoskodunk arról, hogy felmérjük, hogy a reklamáció indokolt-e vagy sem.

6.8.) Az elbírálást követően jelentést kap tőlünk a panasz megoldásáról. A jelentésben tájékoztatni fogjuk Önt a következőkről:

  • A döntés, hogy a reklamáció megalapozott vagy sem;
  • Az okfejtés, amely a döntéshez vezetett minket;
  • Tanulság arról, hogy mit tegyünk, ha nem ért egyet a döntésünkkel.

6.9.) Úgy gondoljuk, hogy örülni fog annak, hogy a panasz benyújtásáért és rendezéséért semmit sem fizetnek.

6.10.) Megtörténhet, hogy a reklamációját egyáltalán nem fogadjuk el. Ezt három okból tesszük: hasonló panaszt már kezelünk tőled, ugyanazt a panaszt már rendeztük, vagy te későn panaszkodsz.

6.11.) Tudja, mit kérhet panasz benyújtásakor? Abban az esetben, ha az áru jogszerűen állítólagos hiányossága megszüntethető, akkor joga van a hiányzó hiányosságok kijavítására vagy kiegészítésére, vagy ésszerű árkedvezményre. Ha az áru jogosan állítólagos hibája helyrehozhatatlan, és ha a szállított áru nem használható megfelelően, akkor elállhat az adásvételi szerződéstől, vagy követelhet ésszerű kedvezményt az árból.

6.12.) Ha el akarja olvasni a hibás teljesítésből fűződő jogokkal kapcsolatos bekezdések szó szerinti megfogalmazását, a következő rendelkezésekre utalunk: a Polgári Törvénykönyv 1914. és 1925. §-a, a Polgári Törvénykönyv 2099. és 2117. §-a, 2161–2174. törvény és általában a Ptk. A módosított 634/1992. Sz., A fogyasztóvédelemről.

7.) Kommunikáció és szállítás

7.1.) Digitális világban élünk, számunkra és önnek is biztosan kényelmesebb lesz, hogy ha köztünk levő kommunikáció elektronikus formában fog történi, weboldalunkon és email címünkön keresztül vagy mobil telefonon. Ezért elsősorban dokumentumokat juttatunk el egymásnak, értesítéseket, meghívókat vagy egyéb információkat elektronikus úton. Ha nem lehet elektronikus módon, akkor postai szolgáltatáson keresztül tudunk szállítani, vagy személyesen.

8.) FOGYASZTÓK SZÁMÁRA

8.1.) Először mondjuk ki a fogyasztó. Így a Polgári Törvénykönyv 419. §-ának rendelkezései meghatározzák a fogyasztót: "Fogyasztónak minősül minden olyan személy, aki üzleti tevékenysége vagy szakmája önálló ellátása területén kívül vállalkozóval vagy más módon szerződést köt. foglalkozik vele ".

8.2.) A fogyasztó a törvényeink figyelme szerint a gyengébb oldalnak számít és szükséges megvédeni. Az egyik módja, hogy megvédjük, az, hogy muszáj Önt értesíteniük különböző információkról. Tehát amit tudnia kell: ¨

  • A távközlési kommunikáció költségeit (internet, telefon) maguk fizetik; ezek azonban nem térnek el a szolgáltató áraitól;
  • Nem fizet semmilyen előleget, mert az áru árát elvileg előre fizeti.
  • A peren kívüli egyezség panaszkezeléssel kapcsolatban forduljon e-mailben: objednavky@brainmarket.cz;
  • Válaszként azonnal e-mailben megerősítjük Önnek, hogy megkaptuk panaszát;
  • A panasz rendezéséről szóló információkat az Ön e-mail címére küldjük;
  • Joga van a peren kívüli fogyasztói vita megoldásra;
  • A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének tárgya a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetes címe: https://adr.coi.cz/cs; Ezen a weboldalon található egy másik online vitarendezési platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr;
  • A jogviszonyra (adásvételi szerződésre) vonatkozó információkat elektronikus úton tároljuk;
  • Ezezek az információk nem nyilvánosak;
  • Az Ön kérésre kilesznek az információk és dokumentumok adva;
  • Az adásvételi szerződés csak cseh nyelven köthető;
  • A Ptk. 1826. §-ának rendelkezései értelmében semmiféle magatartási kódex nem kötelez minket;
  • Csehországi Európai Fogyasztói Központ, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, weboldal címe: http://www.evropskyspotrebitel.cz szerint a kapcsolattartó pont a Európai Parlament és a Tanács 2013. május 21-i 524/2013 / EU rendelete online fogyasztói vitarendezés, valamint a 2006/2004 / EK rendelet és a 2009/22 / EK irányelv (online fogyasztói vitarendezési rendelet) módosítása;

8.3.) Figyelem! Az egyik óriásai előnyé önnek, mint fogyasztó a üzletemberek szemben az, az hogy a hónapos időszak amije a reklamációra van az Önre nem érvényes, de Ön mint fogyasztó gyakorolhatja a jogát a reklamációra az áru átvételétől számított huszonnégy hónapon belül.

8.4.) Jogosultak vagyunk áruk értékesítésére kereskedelmi engedély alapján. A kereskedelem engedélyezését az illetékes kereskedelmi engedélyezési hivatal saját hatáskörén belül végzi. A Személyes Adatvédelmi Hivatal felügyeli a személyes adatok védelmét. Korlátozott mértékben a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság felügyeli a fogyasztóvédelemről szóló módosított 634/1992. Sz. Törvény betartását is. 

8.5.) Mint fogyasztó Önnek joga van elállni a vásárlási (adásvételi) szerződéstől bármijén ok nélkül és büntetés nélkül az áru átvételétől számított tizennégy napon belül, mert az adásvételi szerződés mindig távközlés útján jön létre. Többféle áru szállítása vagy több rész leszállítása esetén tizennégy napos időtartamot számolunk az utolsó áruszállítás kézhezvételétől. Ha többfelé áruról van szó vagy annak több darabjáról az utolsó áruszállítás átvételének napjától számított tizennégy napos időszakot számolnak. Az Ön kényelme érdekében honlapunkon készítettünk egy termékvisszaküldési űrlapot. Az online űrlap megtekintéséhez kattintson ide. Válassza ki a "Visszaküldés " típust.

8.6.) Ha úgy dönt, hogy eláll az adásvételi szerződéstől az előző 8.3. ponttal ÜF e-shop közül ne feledje, hogy a megvásárolt árut is indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a vásárlási szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül vissza kell küldenie nekünk. Ugyanezt tesszük mi is a pénzzel, amikor az áru megérkezett.

8.7.) Az adásvételi szerződésből való elállás valójában azt jelenti, hogy az ép árut visszaküldi nekünk, és megadjuk az árát (pénzét), amelyből levonjuk a szállítás és a fizetés költségeit. Ön viseli az áruk visszaküldésének költségeit. Ha visszaküldi nekünk a megrongálódott árut, akkor egyetértünk abban, hogy jogunkban áll az áru esetleges kárát egyoldalúan beszámítani az árának visszatérítésére vonatkozó követeléssel szemben.

8.8.) A nagylelkűségnek megvannak a határai. Felhívjuk figyelmét, hogy az adásvételi szerződéstől a Ptk. 1837. §-annak rendelkezéseivel összhangban nem lehet elállni, többek között, ha megvásárolta az árut:

  • Ami az Ön kívánságaihoz vagy személyéhez igazodik;
  • Ami romlandó;
  • Amelyet a szállítás után visszavonhatatlanul összekevertek más áruval;
  • Ami zárt csomagolásban volt, és amelyet kivett a csomagból, és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni.

8.9.) Abban az esetben, ha az áruval együtt ajándékot adunk Önnek, majd Ön eláll az adásvételi szerződéstől, akkor megállapodunk abban, hogy ezzel az ajándékozási szerződés is megszűnik, és az ajándékot az áruval együtt visszaküldi. Kicsit bonyolultabban azt jelenti, hogy az ajándékozási szerződést bontási feltételekkel kötik meg.

8.10.) Ha alkoholtartalmú terméket (pl. Bort) rendel. A futár ellenőrzi az Ön életkorát, amikor átadja az alkoholtartalmú termékeket, mivel az 18 éven aluli személyeknek tilos alkoholt értékesíteni

9.) VÉGÜL

9.1.) Ha a kölcsönös e-mail kommunikációban megállapodunk valamiben, akkor az elsőbbséget élvez az ÜF e-shop kijelentettekkel szemben.

9.2.) Időről időre ésszerű mértékben meg kell változtatni az ÜF e-shop. Ha arra a következtetésre jutunk, hogy valamilyen fejlesztésre vagy egyéb változtatásra van szükség, kiadjuk az ÜF e-shop módosított változatát. Weboldalunkon és e-mailben értesítjük Önt az új ÜF e-shop. Ebben az esetben jogában áll megtagadni a feltételeket és a Saját fiókot törölni.

9.3.) Ha valamely rendelkezés érvényét veszti vagy érvénytelenné válik a jogszabályok megváltozása vagy más okok miatt, akkor a többi rendelkezés érvényben marad, kivéve, ha az ellentmond a céljuknak, és csak akkor, ha azok olyan rendelkezések, amelyek nem választhatók el az ÜF e-shop egyéb tartalmától.

9.4.) Az adásvételi szerződésre, amelynek részét képezik ezek az ÜF e-shop, a Cseh Köztársaság joga az irányadó, és a szerződésből eredő minden vitát a Cseh Köztársaság illetékes bíróságai fognak eldönteni. Ha az adásvételi szerződés által létrehozott kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, akkor egyetértünk abban, hogy a viszonyt továbbra is a Cseh jog szabályozza. Az előző mondat szerinti jog megválasztásával Ön, mint fogyasztói vásárló, nem marad el attól a jogi rendelkezéstől, amelyet szerződéssel nem lehet eltérni, és amelyet egyébként a rendelet 6. cikkének (1) bekezdése alkalmazna Az Európai Parlament és a Tanács 593/2008 / EK rendelete (2008. június 17.) a szerződéses kötelezettségekre alkalmazandó jogról (Róma I.).

9.5.) Jogaink, amelyek természetüknél fogva az Adásvételi szerződés felmondása után is érvényesek, felmondásuk után is érvényesek és érvényesíthetők.

9.6.) Felhívjuk figyelmét, hogy vállalja a körülmények változásának kockázatát a Polgári Törvénykönyv 1765. §-annak (2) bekezdése értelmében.

9.7.) Az Ön által feldolgozott személyes adatok védelmével kapcsolatos információk az Adatvédelmi irányelvekben találhatók. Megtalálja a weboldalunkon.

9.8.) A jelen Általános Szerződési Feltételek szerves részét képezik a weboldalunkon elérhető alábbi mellékletek:

BrainMarket.cz

Mögött Votamax s.r.o.

Ing. Jiří Votava, ügyvezető

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz