Anatómiailag formált alvómaszk (fekete) SATIN

Kód: 99117
4 625 Ft
Raktáron (>5 db)

Alvómaszk , amelynek köszönhetően elzárja a szoba fényét, amely segítik a minőségi alvást . A maszk könnyű, lélegző és nagyon kényelmes anyagból készül . Emiatt nagyon kényelmes viselet, és semmilyen módon nem zavarja Önt . Csatlakoztassa a maszkot a fejéhez gumival. Alkalmas rosszul alvó embereknek, vagy közlekedési környezetben, vagy olyan helyiségekben való utazáshoz, ahol éjszaka nem lehet sötétíteni.

Részletes információ

Gyors szállítás
Gyors szállítás
Valóban raktáron vannak a termékek.
Professzionális tanácsadás
Professzionális tanácsadás
Tapasztaltak vagyunk. Szívesen adunk tanácsot!
Teszteljük azt, amit árulunk
Teszteljük azt, amit árulunk
A termékek magas minőségét ellenőrizzük.
Ingyenes szállítás
Ingyenes szállítás
30 000 Ft feletti vásárlás esetén.

Termék részletes leírása

Anatómiailag formázott alvómaszk (fekete) SATIN

Speciális alakú alvómaszk, amelynek köszönhetően elzárja a szoba fényét, segítik a minőségi alvást.  A maszk könnyű és légáteresztő . Emiatt nagyon kényelmes viselet, és semmilyen módon nem akadályozza meg . A maszkot egy rugalmas szalaggal rögzíti a fejére. Alkalmas olyan emberek számára, akik rosszul aludnak , vagy olyan közlekedési környezetben utaznak, vagy olyan helyiségben, ahol nem lehet éjszaka besötétíteni.Olvassa el a cikket arról, hogy mire való a melatonin, és hogyan lehet növelni a szintjét, vagy miért fontos az alvás, és hogyan lehet javítani rajta .

A termék előnyei:

  • Nagyon finom szatén anyag.
  • Problémamentes légzés, mert nem nyomja az orrot.
 

Alapvető előírások

Szín: fekete

Mérete: magasság x szélesség, 8 cm x 19 cm

Anyaga: poliészter

Gumiszalag típusa: rugalmas

Belső maszk anyaga: szivacs

TIPP: Többet is érdekel az alvásminőség témája? Lefekvés előtt 2-3 órával próbálja blokkolni a kék fényt ! Weboldalunkon minőségi szemüveget talál a blokkoláshoz, filmet , tippeket és trükköket, valamint szakirodalmat .

A kék fény probléma

A mai digitális korszakban kevesen tudják elszakítani a szemüket a képernyőről, legyen szó televízióról, mobiltelefonról vagy számítógépről. Ezeknek az elektronikus eszközöknek és a LED-lámpák használatának elterjedésével új problémák merültek fel.

  • A képernyők lefekvés előtti kék fénye megzavarja a melatonintermelést és az alvási szokásokat.
  • A kék fénynek való kitettség makuladegenerációhoz vezethet.
  • A kék fény túlzott telítettsége csökkentheti a látásélességet és megnehezítheti a fókuszálást.
  • Kimutatták, hogy a kék fény fotokémiai károsodást okoz a retinában és a makulában, ami oxidatív stresszt okoz a szemekben.
  • Az alvászavarok depresszióhoz vezethetnek, és megnövekszik a betegségek kockázata.

A 380 és 470 nm közötti kék fény károsnak számít, mert retinakárosodást, szürkehályogot okozhat, és alvászavarokhoz is társul. A kék fénynek azonban nem minden spektruma rossz, például a 470-500 nm-es spektrumot, amelyet türkizkék fénynek is neveznek, általában jónak tekintik. A látható kék fénynek ez a spektruma előnyös, mert stimulálja a természetes reflexeket, hogy megvédje a szemet a túlzott expozíciótól, valamint segíti az agy kognitív és memóriafunkcióit. Ugyanakkor stimulálja a fényérzékeny retina ganglion sejteket, a pupillareflexet és szabályozza a cirkadián ciklust.

ikon

Emlékezik

A legfontosabb információk a kék fény blokkolásával kapcsolatban

Míg napközben elegendő erős fényre van szükségünk, éjszaka a feleslege káros. Főleg a fény kék komponense jelzi a szervezetnek, hogy mikor kell aktívnak lennie, és mikor van ideje pihenni és regenerálódni. Ha elalvás előtt 2-3 órával blokkolja a kék fényt, tudatja testével, hogy ideje elaludni. A jutalom a melatonin (alvás- és regenerációs hormon, erős antioxidáns) fokozott termelése, jobb minőségű alvás és egy kellemes, energiával teli reggel.

Kiegészítő paraméterek

Kategória: A kék fényt blokkoló szemüveg
Súly: 0.1 kg

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki: